Dikemaskini: 21 Mac 2024
Terima kasih kerana membeli-belah di 2Days Parfum.
Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan pembelian anda atas apa jua sebab, kami menjemput anda untuk mengkaji semula dasar kami mengenai bayaran balik dan pulangan. Dasar Pulangan dan Bayaran Balik ini telah diwujudkan dengan bantuan Penjana Dasar Pulangan dan Bayaran Balik.
Terma-terma berikut adalah terpakai untuk sebarang produk yang anda beli daripada kami.
Tafsiran
Perkataan yang bermula dengan huruf besar mempunyai maksud yang ditakrifkan di bawah syarat-syarat berikut. Definisi berikut akan mempunyai maksud yang sama sama ada ia muncul dalam bentuk tunggal atau jamak.
Definisi
Untuk tujuan Dasar Pulangan dan Bayaran Balik ini:
Anda berhak membatalkan Pesanan Anda dalam tempoh 14 hari tanpa memberikan sebarang sebab.
Tempoh akhir untuk membatalkan Pesanan adalah 14 hari dari tarikh anda menerima Barangan atau pada tarikh pihak ketiga yang dilantik oleh anda, yang bukan penghantar, mengambil pemilikan produk yang dihantar.
Untuk melaksanakan hak pembatalan anda, anda mesti memaklumkan kepada kami mengenai keputusan anda melalui pernyataan yang jelas. Anda boleh memaklumkan keputusan anda dengan:
Melalui nombor telefon: +6017-205 3153
Kami akan membayar balik kepada anda tidak lewat daripada 14 hari dari hari kami menerima Barangan yang dipulangkan. Kami akan menggunakan cara pembayaran yang sama seperti yang anda gunakan untuk Pesanan, dan anda tidak akan menanggung sebarang yuran untuk pembayaran balik tersebut.
Untuk membolehkan Barangan layak untuk dipulangkan, sila pastikan bahawa:
Barangan berikut tidak boleh dipulangkan:
Kami memiliki hak untuk menolak pulangan sebarang barangan yang tidak memenuhi syarat pulangan di atas mengikut budi bicara kami.
Hanya Barangan dengan harga biasa boleh dibayar balik. Malangnya, Barangan yang didiskaun tidak boleh dibayar balik. Pengecualian ini mungkin tidak terpakai kepada anda jika ia tidak dibenarkan oleh undang-undang yang berkenaan.
Anda bertanggungjawab untuk kos dan risiko memulangkan Barangan kepada kami. Anda harus menghantar Barangan ke alamat berikut:
PT 509 Jalan Kuala Krai Pusat Perniagaan Bandar Baharu Tunjung Pendek 16010 Kota Bharu Kelantan
Kami tidak akan bertanggungjawab untuk Barangan yang rosak atau hilang semasa penghantaran pulangan. Oleh itu, kami mengesyorkan perkhidmatan mel yang mempunyai insurans dan pengesanan. Kami tidak dapat mengeluarkan bayaran balik tanpa penerimaan Barangan sebenar atau bukti penghantaran pulangan yang diterima.
Jika Barangan ditandakan sebagai hadiah semasa pembelian dan kemudian dihantar terus kepada anda, anda akan menerima kredit hadiah untuk nilai pulangan anda. Sebaik sahaja produk yang dipulangkan diterima, sijil hadiah akan diposkan kepada anda.
Jika Barangan tidak ditandakan sebagai hadiah semasa pembelian, atau pemberi hadiah menyuruh Pesanan dihantar kepada mereka terlebih dahulu sebelum memberi kepada anda, kami akan menghantar bayaran balik kepada pemberi hadiah.
Jika anda mempunyai sebarang soalan tentang Dasar Pulangan dan Bayaran Balik kami, sila hubungi kami:
Melalui nombor telefon: +6017-205 3153